تمرین خریت

خرید بک لینک
آدم های پیچیده ی مشوش به شدت آزارم می دهند

پیش تر آن قدر نادان تر از این روزها بودم که پیچیدگی ها را به حساب جذابیت می گذاشتم

امروز میدانم آدم های پیچیده روح و فکر را خسته می کنند

گاهی آن قدر خسته که دلت می خواهد حتا کلمه ای مجبور به گفتن یا شنیدن از آنها نباشی

دلت می خواهی بروند به همه پیچ در پیچ های ذهن شان و راحتت بگذازند

+ نوشته شده در ششم مرداد ۱۳۹۶ساعت 10:6 توسط لی لا |
تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: پیچیدگی, نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 5:21

هیچ حسی در قلبم/وجودم نیست

و این می ترساندم

نه عشق

نه تنفر

نه خشم

و نه اندوه

برایم تجربه جدیدی ست اصلن منحصریه فرد است

خالی ام

و یک جوری سبکی خاص احاطه ام کرده

سبکی عجیبی که شاید زیر باراش له ام کند

من با خالی بودن غریبه ام

من هر روز درگیر شکلی از عاطفه ام

و حالا این همه نبودن ...

گیج ام کرده است

خالی ام و آرام

شاید بی آنکه بدانم پر کشیده ام...

+ نوشته شده در ششم مرداد ۱۳۹۶ساعت 12:28 توسط لی لا |
تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: خالی, نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 5:21

یک تفاوت عمده و بسیار چشمگیر معاشرت با مردان/آقایان هم وطن با مردان اروپایی این است که با غیرهموطنان می توانی دوستی و معاشرت متمدن و سالمی داشته باشی که در آن شوخی و مزاح هم بسیار است و هرگز از اینکه آخر داستان به جاهای باریک کشیده شود نترسی!در حالیکه با گروه بسیار زیادی از آقایان هم وطن باید از همان ابتدا بلرزی که کی زمان موعود فرا می رسد و کار به جایی می کشد که نباید !و صد البته که این گروه اکثرا مردان متشخص ، تحصیل کرده ،هنرمند و جنتلمنی هستند که در خواب هم نخواهی توانست بدانی در سرهای خوب اصلاح شده ی قشنگ شان چه می گذرد؟راستی چرا این طور است؟دلم معاشرتی بی ریا و سالم می خواهد که با آسو تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: معاشرت, نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 5:21

از مورچه ها متنفرماین تنفر همیشگی نیودهپیش تر حتا دوستشون داشتمکوچولوهای زحمتکش و بی آزاراینکه تایستان ها از شکاف دیوار و زمین بالکن بیرون می زنند و اگر حواست نباشد در خانه ولو می شوندهم دلیل نفرتم از آنها نیست چون بینواها با کمی سم نابود می شوند و گورشان را گم می کنندوقتی اولین بار به من گفت مورچه ی قلب ام ،یکه خوردمبعد به خودم گفتم چه بانمک از اسم های معمولی و مبتذل که خیلی قشنگ تر استشدم مورچه ی قلب اشاما وقتی فهمیدم قلب اش چه مکان بی در و پیکر مزخرفی ستاز خودم ، مورچه ی قلب اش بودن ام و مورچه ها متنفر شدممسئله اصلن مبتذل نیست احمقانه هم نیستواقعیت تلخی ست که باعث نفرتم از یک آف تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: مورچه, نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 5:21

بارانی که بی امان ببارد تمام یک روز مرداد را ، نه لطیف است و خواستنی ،نه پاک کننده و زیباهر قطره اش هوار می شود بر سرت و بوی آن را دیگر نمی خواهی با هر نفس به درون بکشیدلت را میزنددرد ات می آوردحوصله ات را سر می برددرست مثل همه چیزهای دیگری در زندگی که اگر به وقتش نباشد قشنگ نیست که هیچبلکه آزار دهنده و مزاحم استاین کشف تازه ای نیست اما من امروز با تمام جان تجربه اش کردم...+ نوشته شده در بیستم مرداد ۱۳۹۶ساعت 14:24 توسط لی لا | تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: باران, نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 5:21

دلم می خواد زبانم را از ته بکنم

با یک فرچه ی خیلی خوب و کلی کف صابون بشورمش

بعد بندازم اش تو کاسه پر از وایتکس

در اش بیارم خشک اش کنم

و دویاره و چند بار این پروسه را تکرار کنم

شاید تمام مزخرفاتی که این چند روز اخیر باهاش زدم پاک بشه

+ نوشته شده در بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۶ساعت 9:49 توسط لی لا |
تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: شستشوی,زبان, نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 5:21

میگوید به مردی که در شعرهایت -تو- خطابش می کنی حسودی می کنم و این در حالی ست که کمتر از یک هفته قبل به من گفته بود ارتباط اش با من یک ارتباط انسانی صرفندوستانه است و مطلقن عاشقانه نیست و اینکه چرا نمی شود دوست بود و ارتباطی معقول و معتدل داشت؟در پاسخ گفتم حسادت خصوصیت پسندیده ای نیست و از ایشان به این حال بد دچار شدن بعید!دلم راضی نشد بنویسم: شما ایتدا تکلیف ات را با خودت و احساساتت به آدم ها و میزان صداقت ات به خودو دیگران را روشن کن تا ببینیم بعد چگونه ارتباط انسانی می توان با شما داشت؟+ نوشته شده در بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۶ساعت 10:27 توسط لی لا | تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: حسادت, نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 5:21

فکر می کنم آدم های خوش بخت همان هایی هستند که حود را همان طور که هستند می پذیرندبا همه بدی ها ، کاستی ها ،کمبودها و ضعف هایشانهمان هایی که حتا وقتی مرتکب اشتباه هم می شوند به جای سرزنش و ملامت، به خود یادآوری می کنندکه خوب تو هم انسانی و خاصیت ات اشتباه کردن !همان هایی که وقتی به نیکی کاری انجام می دهند خودشان را تشویق می کنندبر شانه احساس شان می زنند به آرامی و می گویند: آفرین دمت گرم !همان هایی که در روزهای ابری زندگی با خودشان صبوری و ملاطفت می کنندهمان هایی که وقتی روبروی آینه می ایستند از آنچه می بینند بیزار نیستند ، بلکه دوستش دارندهمان هایی که از وجود نارنین شان مثل یک تکه جوا تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 5:21

آدم ها کیک کشمشی نیستند

نمی شوند کشمش های خوشمزه وجودشان را بکشی بیرون

زیر دندان لذت له کنی و بقیه را بریزی دور

آدم ها یک کل ، یک مجموعه ی یک پارچه اند

خودشان ،وجودشان، روح شان و احساس شان

یک مجموعه با همه خوبی ها و بدی هایش

پس یا کل کشمشی را در دستت بگیر و کامل بخواهش

یا تکه تکه مضمحل اش نکن

+ نوشته شده در بیست و ششم مرداد ۱۳۹۶ساعت 16:21 توسط لی لا |
تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: کشمشی, نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 5:21

صفحه بندی